6 Mart 2012 Salı

Eszter Boldovla Bahar Seçimleri Top 10

Eszter Boldov'un modelliğinde InStyle UK için hazırlanan Bahar Top 10 seçimleri, şu anda içimde cıvıldayan kuşlara çok iyi geldi. Evet, dün gece son cemre de düştü ve bahar artık geldi.
Mini bir neon elbise - Neon bir elbise sayılır mı bilmiyorum ama ben parlak yeşil bir elbise almayı planlıyorum. 

Rahatlık: 
Soğuk geçen bu kış üzerimizde taşıdığımız onca ağırlıktan sonra, bu yaz şifon ve satenin çok tercih edileceğini düşünüyorum

Pastel renklerde bir bluz: 
60lı yılların Burdalarından kendime dikmeye çalıştığım bluz tam bu kategoriye göre. Bir de aradığım pantolonu bulabilsem!

Farklı bir aksesuar

Olmazsa olmaz şortlar

Desenli pantolonlar: Sanırım benim en uzak duracağım alternatif bu :)

Süslü bir bomber ceket

Oversized bir clutch: Benim için ancak akşamları kullanılabilecek bir alternatif

Spor bir triko: benim için vazgeçilmez

Ve elbette olmazsa olmazlardan biri beyaz: Takım için düşünür müyüm bilmiyorum ama elbiseler için harika


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder